tiistai 30. heinäkuuta 2013

rasittava mutsi -_-

se tunne ku tulee himaa ja mutsi soittaa ja puhuu jostain et on kuullu et oon polttanu ja et oon puhunu frendienkaa et panettaa... no vittu ku jos esim allu laittaa et panettaa nii laitan et muaki ja et tuun sinne panee... niin se vaa menee ja mutsi ei tajuu itä ja se vaa häkkeröi mun facee ja se on vitun rasittavaa... ja sitte se valittaa mun kiroilusta et pitää kunnioittaa frendei... paskat määketään kunnioitan :D ja sitte se sanoo et se rakastaa mua kaikesta hölmöilystä huolimatta... paskat se mua rakastaa ja jos se rakastais se ymmärtäis et tällästä on olla teini ja niinku sen pitäss tajuta se et se on helvetin paskamaista ku vanhemmat stalkkaa facee ja niinku se sano et on kuullu joltain mun frendin mutsilta et oon röökannu... ainut jolle oon sanonu on pari poikaa ja se vitun tunne kun frendienki facee stalkataan... EIKS NIIL OIKEESTI OO MUUTA TEKEMISTÄ KU STALKKAILLA LAPSIENSA FACEJA!!!!!! tää vitutus on nii sietämätön et paras vaa mennä nukkuu... öitä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti