keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

PÄIVÄÄÄÄÄ

eli kello on noin puoli kolme ja kököttelen koneen ees katellen vlogeja :D tänäänkin on ratsastus tunti ja toivon et me ei mennä taas järveen :DD  menin eilen taru nimisellä heposella ja oli kyllä tosi varma et oli ihana mennä senkaa... se on vasta 4,5 vuotta ja se on jo niin varma niin ei herranlettas mikä hanibooboo ratsu siitäkin tulee :D taina tuli taas tänne laittelee mun huonetta eikä pystytä värjää sellasta verhojenpidikettä pinkiks spraymaalil koska se on niin silee nii maali ei tartu et sen pitäs olla karheempi :D jaja sitte se osti mulle pimennysverhon ja se on liian pieni että jippii mut eipähän oo mun pussista pois. holjat lähestyy ja sinne torialueelle on jo viety niitä tivoli seiterä laitteita ja aletaan laittelee aitoja. mua ei enää nii suututa se et mutsi on käyny mun facess mutt onhan se ny aika vittumaista-_- nooh kyä mää pärjään... toistaseks :D mutta ei mitään tärkeetä tälläkertaa että heisulivei ja pimpelipom sun muita sellasia :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti