sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

alotus tekstii

mooi kaikki :DD alotettiin mun frendin kaa tekee tätä blogii mut oikesti vaan mää teen sitä :DDDDD eli oon 13 vuotias tyttö joka asuu stadissa. mulla on 2 kissaa ja koira :D mun perheeseen kuuluu mutsi, fuckyn ärsyttävä puolfaija, broidi ja elukat... jaja faija mut se asuu forssassa<3 harrastan ratsastusta ja fudista. mun musamakuun kuuluu niinkus aikalaillla kaikenlaista :D mun lempiväri on pinkki jajaaa jtn tollasta :D käyn faijall viikonloppusin + lomat. toi mun vammanen frendi jonkakaa aateltii tehä tää on suvi... ja ainii mää oon wanda :D tutustuttii suvin kaa baaris ja ollaa oltu ny pari kesää frendei. suvi asuu vantaal jaja on aik omalaatuinen yksilö et älkää tutustuko!!!!!! njoo se on ihana<3 mutta meen ny nukkuu et ööitäääää<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3 kirjottelen sit sillai millo huvittaa ettäettä joo :DDDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti